Radio klip
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-09 22:43

Jeg lagde selv et gammel radio klip op her engang om en fyr der var væltet
på sin MC og lå der og fortalte om sin oplevelse

Tror der var en der fandt ud af det var fra noget båndværksted og at det
havde vundet en pris af en eller anden slags

Er der nogen der har gemt det link til den , kan sku ikke selv finde det
mere

PE

Fra : Ole Hansen

Dato : 08-12-09 11:12

http://www.dr.dk/P1/Dokumentarzonen/Udsendelser/2006/10/20061016190034.htm

--
Ole Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-09 16:04

Takker det var lige den jeg manglede

PE

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-09 16:43

Hmmmm jeg er nu ikke sikker på at det er helt det samme klip , synes denne
er lidt mere poppet med lydefekter osv , men 112% samme historie og personer

PE