MS Windows
briani 27239
Maksimer
Fra : Preben Pontoppidan

Dato : 07-12-09 17:12

hvordan får jeg en internet til at starte i maksimert tilstand. Nu
starter siden i et lille bitte billede.

Fra : emjeppesen

Dato : 08-12-09 01:18

Preben Pontoppidan skrev:

>hvordan får jeg en internet til at starte i maksimert tilstand. Nu
>starter siden i et lille bitte billede.

Hiv i siderne på vinduet, så åbner den med den valgte størrelse næste
gang.

Hilsen emj

Fra : Preben Pontoppidan

Dato : 07-12-09 17:45

On 8 Dec., 01:17, emjeppesen <emj@> wrote:

> Hiv i siderne p vinduet, s bner den med den valgte st rrelse n ste
> gang.
>
> Hilsen emj

Det har jeg prøvet, det hjælper ikke.

Fra : emjeppesen

Dato : 08-12-09 02:08

Preben Pontoppidan skrev:

>Det har jeg prøvet, det hjælper ikke.

Jov det gør

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-12-09 03:25

Preben Pontoppidan skrev, Den 08-12-2009 01:45:
> Det har jeg prøvet, det hjælper ikke.

Det virker hos mig. Jeg starter Internet Explorer, trækker den ud til at
fylde hele skærmen, og lukker den. Når jeg starter den igen, fylder den
hele skærmen.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-12-09 03:34

Preben Pontoppidan wrote:

> Det har jeg prøvet, det hjælper ikke.

Prøv istedet at trække nede i nederste højre hjørne - næsten helt ud til
kanten og ned til proceslinien. Klik så på knappen øverst til højre
(maksimer), så skulle den gerne fylde skærmen helt ud. Luk og genåbn
igen og se, om det ikke hjælper...

mvh. Erik Richard

Fra : N/A

Dato : 08-12-09 03:25

Fra : Jacob [5260 Odense S~

Dato : 08-12-09 10:45

Preben Pontoppidan wrote:

> hvordan får jeg en internet til at starte i maksimert tilstand.

Højreklik på genvejen.
Vælg egenskaber.
Under punktet "kør" vælger du maksimeret.

--
mvh Jacob [5260 Odense S]
Mailadressen er god nok som den er.

Fra : Preben Pontoppidan

Dato : 10-12-09 14:30

On 8 Dec., 10:44, "Jacob [5260 Odense S]" <jacob5...@gmail.com> wrote:

> Højreklik på genvejen.
> Vælg egenskaber.
> Under punktet "kør" vælger du maksimeret.

> [...]

Til Jacob. Det løser problemet når jeg åbner internet. Men når jeg
åbner alle mine sits fra skrivebordet virker det ikke. Problemet
startede fra en 3 opdatering siden af internettet.