DVD brænder stået af?
Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 08-12-09 13:36

Pludselig - efter at have brændt 30 Cder uden problemer - går brænderen i
slowmotion og derefter i stå. Øv! Den kan hverken læse eller skrive, har
skiftet kabler FW/USB, prøvet Burn. Den ses fint Systemprofil og Disk Util.

Det er en Lacie d2 22x FireWire/USB2.

Nogen erfaringer med reparation af Lacie?
Den er købt i Tyskland.

Pis - jeg mangler 25 Cder... nu!

- Mikael

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-12-09 13:40

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er en Lacie d2 22x FireWire/USB2.
>
> Nogen erfaringer med reparation af Lacie?

Den skal sendes til frankrig .. hvis der er garanti på .. nok 2-3 uger
inden du har den tilbage ...

/thomas

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 08-12-09 14:02

Den er fra April 2009.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-12-09 15:37

nospamtoMike [8000 C] wrote:
> [...]
>
> Det er en Lacie d2 22x FireWire/USB2.
>
> Nogen erfaringer med reparation af Lacie?

Hm, jeg fik at vide, da jeg købte min LaCie d2 CD-RW i USA, at jeg blot
skulle kontakte LaCie i Europa med opgivelse af serienummer, så ville de
tage sig af resten - enten henvise til aut. forhandler her, eller med en
RMA adresse. Er det under garanti, plejer LaCie blot at ombytte til nyt...

> Pis - jeg mangler 25 Cder... nu!

Haster det, kan du bare komme forbi med en enkelt færdig skive + det
antal tomme CD'ere, der mangler, så kan jeg sagtens dublere ud fra den.
- Og jeg er hjemme resten af dagen.

mvh. Erik Richard