Bluetooth MP3 afspiller.
Fra : Boye Wildt

Dato : 06-12-09 11:15

Hej Kurt.
Tak for sidst, vi fik ikke adessen på den gamle "Kro" inden vi kørte hjem.
Ku´ ikke lige finde dig.
Kan man få en MP3 afspiller med Bluetooth så Randi kan høre musik i sin nye
BMW hjelm ??

Hilsen
Boye

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-12-09 09:45

Boye Wildt wrote:
> Hej Kurt.
> Tak for sidst, vi fik ikke adessen på den gamle "Kro" inden vi kørte hjem.

"Kro" nudge nugdge - knowwhatimean, knowwhatimean say no MORE..

--
vh
Torben

Fra : KentBM

Dato : 07-12-09 16:02

Torben Scheel skrev:

> "Kro" nudge nugdge - knowwhatimean, knowwhatimean say no MORE..

Ja, det virker nu noget suspekt

--

Kent

Fra : TWL

Dato : 07-12-09 16:38

Boye Wildt wrote:
> [...]
> Ku´ ikke lige finde dig.
> Kan man få en MP3 afspiller med Bluetooth så Randi kan høre musik i sin nye

Hvis det er en god kro vil jeg da også gerne have adressen

Thomas

Fra : Casper

Dato : 07-12-09 09:55

On Dec 6, 11:15 am, "Boye Wildt" <Bowi...@post7.tele.dk> wrote:
> Kan man få en MP3 afspiller med Bluetooth så Randi kan høre musik i sin nye
> BMW hjelm ??

Søg og du skal finde: http://www.amazon.com/Scosche-Universal-Bluetooth-Transmitter-Players/dp/B000I3DTWA

Mvh./Casper

Fra : Ulvir