MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Søger et program til aftaler
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-12-09 10:36

Jeg søger et program der kan give en "alarm" når jeg har aftaler m.m.

Jeg kører Vista, og jeg forestiller mig et program der kører som et
tray-ikon der kan poppe en alarm op når jeg har en aftale.

Jeg er ikke så kræsen med funktionalitet, men det ville være rart hvis
man simpelt kunne definere fortløbende aftaler (f.eks. noget der skal
ske dagligt).

Er der nogle der kender et godt program? Helst freeware, men jeg vil
gerne betale hvis det er meget godt :)

Fra : Ole Christiansen

Dato : 06-12-09 10:48

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> dagligt).
>
> Er der nogle der kender et godt program? Helst freeware, men jeg vil gerne

Der er jo windows kalender på din PC.

--
Mvh Ole

Fra : Hans Chr. M. Anderse~

Dato : 06-12-09 11:08

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dagligt).
>
> Er der nogle der kender et godt program? Helst freeware, men jeg vil gerne

hvad med Microsoft Outlook (kalender)

HC

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-12-09 12:26

Nu er det jo langt fra sikkert han har Microsoft Office.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 06-12-09 11:54

Følgende er skrevet af Thomas Jespersen:

http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-12-09 04:39

On 06-12-2009 10:35, Thomas Jespersen wrote:

> Er der nogle der kender et godt program? Helst freeware, men jeg vil
> gerne betale hvis det er meget godt :)

Tak for svarene. Jeg har faktisk Office 2007 men jeg har aldrig brugt
Outlook. Den vil jeg kigge på. Hvis ikke den dur for mig er der også den
fra Stone jeg kan have i baghånden.

Fra : CanonKnud

Dato : 09-12-09 18:02

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:7o1c8jF3nmemaU1@mid.individual.net...
> [...]
der skal
| ske dagligt).
|
| Er der nogle der kender et godt program? Helst freeware, men

Jeg har i mange år brugt denne simple og gratis, lidt pjattede:
http://spazioinwind.libero.it/unforgiven/download.htm
Den er effektiv, har alt hvad du efterlyser, og kan sættes til at
give alarm som du ønsker.
mvh Knud