Hotmail logon
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 06-12-09 14:08

Jeg har prøvet hele formiddagen at logge på hotmail, men bliver ved
med at få denne meddelelse.
Jeg har slette browserdata og cookies, og prøvet igen.
Er der nogen som har prøvet dette og har kunnet løse problemet.

Windows Live Network er ikke tilgængeligt fra dette websted af en af
disse årsager:
a.. Der er opstået et problem på webstedet
b.. Webstedet er muligvis ikke medlem af Windows Live Network
Du kan:

a.. Du kan logge på eller tilmelde dig til andre websteder på
Windows Live Network eller prøve igen senere på dette websted.

Fra : Else Holm

Dato : 06-12-09 15:57

Ingrid Bitsch wrote:
> [...]
> Network Du kan:
>
> a.. Du kan logge på eller tilmelde dig til andre
> websteder på Windows Live Network eller prøve igen senere på

Jeg har lige prøvet at logge på både på hotmail.com og live.dk -
ingen problemer her.

--
Else

Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 06-12-09 18:24

"Else Holm" <ephnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige prøvet at logge på både på hotmail.com og live.dk - ingen
> problemer her.
>
> --
> Else
Nej pludselig virker det igen, så måske var der problemer på webstedet
tak for at du svarede
MVH
Ingrid

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-12-09 16:56

Ingrid Bitsch skrev, Den 06-12-2009 14:08:
> Er der nogen som har prøvet dette og har kunnet løse problemet.

Jeg har ingen problemer med at logge på hotmail.com.

Hvis du ikke allerede har prøvet det, synes jeg at du skulle prøve at
slukke for det hele (PC, modem, router, ...) og tænde igen. Hvis det
ikke hjælper, så synes jeg, at du skulle prøve en anden browser.