USB til Seriel adaptor konflikt
Fra : Henning Lund

Dato : 05-12-09 14:05

På min bærbare har jeg brug for to af den slags adapter da jeg
har udstyr tilkoblet som kun leveres med seriel tilslutning. Det
har fungeret fint et stykke tid på Vista, hvor den ene blev
tildelt port 4 og den anden port 8. Nu efter jeg har fået Win7
konflikter de to adapter så jeg kan kun bruge den ene. Jeg har
prøvet at fjerne dem og geninstallere, under enhedshåndtering
sættes de til port 4 og port 8, men sidder de begge i under
genstart, låser computeren og kan kun starte op hvis jeg fjerner
den ene adaptor, den som tildeles port 8. Jeg kan godt få dem til
at køre sammen hvis den som bruger port 4 ikke er i og jeg så
sætter den anden til og i enhedshåndtering sætter den til port 8,
så kan den anden tilsluttes og starte og køre indtil næste
genstart. Hva filen kan jeg gøre for at få dem til at enes?

Henning Lund
www.tjae.dk