Hmm Honda er vist bedst når alt kommer til~
Fra : Per

Dato : 05-12-09 18:32

Hej MC svende !

Ikke for at starte den sædvanlige religionskrig, men der kan vist ikke være
tvivl om at Honda er i den absolut bedste ende af spektret, når vi taler
brugt.

Se her:
http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=793

Jeg vidste godt at en Honda er slidstærk i forhold til de andre 3 mærker,
men den bliver beskrevet som Citat: "uopslidelig" det er vist noget af en
cadeau.

mvh. Per

Fra : Hekto

Dato : 05-12-09 14:33

On Dec 5, 6:31 pm, "Per" <mes...@hotmail.com> wrote:
> Hej MC svende !
>
> Ikke for at starte den s dvanlige religionskrig, men der kan vist ikke v re
> tvivl om at Honda er i den absolut bedste ende af spektret, n r vi taler
> brugt.
>
> Se her:http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=793
>
> Jeg vidste godt at en Honda er slidst rk i forhold til de andre 3 m rker,
> men den bliver beskrevet som Citat: "uopslidelig" det er vist noget af en
> cadeau.
>
> mvh. Per

Ja Hånda er fantastisk gode - næsten uovertrufne! ........... til at
lave reklame.

Fra : Ralph Køster

Dato : 06-12-09 00:06

Det viser jo ikke hvad der er bedst, men hvad folk søger efter.
Det behøver ikke være det samme.

Men jeg er nu selv til honda.

Ralph.

Fra : Hekto

Dato : 05-12-09 16:28

On Dec 6, 12:05 am, "Ralph Køster" <G...@grip.now> wrote:
> Det viser jo ikke hvad der er bedst, men hvad folk søger efter.
> Det behøver ikke være det samme.
>
> Men jeg er nu selv til honda.
>
> Ralph.

Ja, det var lidt det samme der solgte VW'er i sin tid. Jo flere der
kørte af dem, jo flere blev der solgt. De var da OK m.h.t.
vedligeholdelsesomkostninger; men at påstå det var den bedste
bil .... ?

Mange ting kan jo være afgørende for hvad der er mest efterspurgt.

--

/Hekto

Fra : Carsten Jensen

Dato : 06-12-09 06:17

> [...]
> men den bliver beskrevet som Citat: "uopslidelig" det er vist noget af en

I klassen for små 4 takts motorer er Honda uopslidelig og stabile. I classic
trial er den største klasse Honda på trods af der er mange flere englændere
under 250 cc. Ved "rigtige " mc ved jeg ikke rigtigt.