er der nogen der kan forstå hvad CBB skriv~
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 04-12-09 16:51

jeg skrev og spurgte om jeg kunne bruge min mobil som modem
forstået på den måde at der er en bluthuth ( aner ikke hvordan det staves )
i min pc der kan se min mobil og opretter sig godt nok også som potentielt
modem - jeg kan så ikke tjekke det da jeg sider i Nepal til på mandag ...
men jeg kan ikke vride et svar ud af cbb om det kan lade sig gøre og hvad mb
prisen i så fald er ?

prøv lige at læse svar fra CBB :

Hej Bo,

Tak for din henvendelse.

Ønsker du at dele informationer internet mellem din telefon og computer via
bluetooth koster det ingenting. Vælger du dog at koble din telefon til
computeren via denne og bruge telefonen som modem til at gå på nettet bliver
du takseret som følgende:

Data (GPRS, 3G, HSDPA) i Nepal
Pris pr. 1 MB data, der forbruges
110,00 kr.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33
46 01 01 eller besvare denne mail.

God weekend og fortsat god rejse.

Med venlig hilsen
CBB Mobil A/S

**************''slut********************

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 04-12-09 17:34

On 2009-12-04 16:50:41 +0100, "Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> said:

> Ønsker du at dele informationer internet mellem din telefon og computer via
> bluetooth koster det ingenting.

Det første de svare på er prisen mellem din computer og telefon via
bluetooth den er gratis.

> Vælger du dog at koble din telefon til
> computeren via denne og bruge telefonen som modem til at gå på nettet bliver
> [...]

Her bliver det interesant, for det er det du vil vide!!!!!

Svaret er 110 dkk pr MB data. Ret peberet, smut hellere ind på en net
cafe, det er langt billigere i Nepal!

Hilsen Henrik og god tur.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-12-09 18:41

"Henrik Palshøj" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Her bliver det interesant, for det er det du vil vide!!!!!
>
> Svaret er 110 dkk pr MB data. Ret peberet, smut hellere ind på en net

Nahh men det var nu her hjem til er kommet hjem :)
de kan noget med en gb for 49 kr pr md det er ok

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 04-12-09 17:39

On 2009-12-04 16:50:41 +0100, "Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> said:

> [...]
> men jeg kan ikke vride et svar ud af cbb om det kan lade sig gøre og hvad mb

Spørgsmål 2 eller 1. som jeg ikke svaret på i mit første svar. Om din
telefon kan bruges som modem!

Det kommer helt an på om din telefon kan det, du oplyser ikke model!
Hvis den kan og har f.eks. 3G og der er 3G dækning (det er der f.eks. i
Kathmandu) så er der ikke noget problem, men du vil vinde en masse hvis
du bruger et kabel frem for bluetooth

Hilsen Henrik

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-12-09 19:44

> [...]
> den kan og har f.eks. 3G og der er 3G dækning (det er der f.eks. i
> Kathmandu) så er der ikke noget problem, men du vil vinde en masse hvis du

Nahh det er nu bare til når jeg køre i tøg i dk når mit eget net sætter ud
hvis der ikke lige er dækning der hvor jeg er i dk osv.

Fra : Thomas Bjørn Aalstru~

Dato : 05-12-09 03:30

On 4 Dec., 16:50, "Bo Mørch Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:
> [...]
>  110,00 kr.
>
> Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33

Det staves Bluetooth (Blåtand på engelsk)