MS Windows
briani 27239
Win7 nægter pure at slukke for skærmen.
Fra : Henning Lund

Dato : 04-12-09 13:00

Efter at have opgraderet fra Vista Business til 7 Pro kan jeg
ikke få computeren til at slukke for skærmen efter f.eks ½ time,
hva filen kan det skyldes? Jeg har gennemgået indstillingerne og
den står til at slukke skærmen, men kan et eller andet kørende
program gå ind og forstyrre, eller?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : CC

Dato : 04-12-09 20:35

"Henning Lund" skrev i meddelelsen ...
> [...]
> skyldes? Jeg har gennemgået indstillingerne og den står til at slukke
> skærmen, men kan et eller andet kørende program gå ind og forstyrre,

Har du Bluetooth kørende, så check lige den (Bluetooth forhindre min bærbar
i at gå i dvale)

Fra : Henning Lund

Dato : 04-12-09 21:36

"CC" <CC@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Har du Bluetooth kørende, så check lige den (Bluetooth
> forhindre min bærbar i at gå i dvale)
Jeg tror faktisk ikke den har Bluetooth.
Henning Lund
www.tjae.dk