Hvilken model ?
Fra : Bjarne K.

Dato : 04-12-09 10:19

Kan man idag få en mobil, der opfylder nedenstående ?

1. Oplades via mini usb stik. (er der noget med at det snart bliver et eu
krav)
2. Har indbygget højtaler, så man kan foretage en samtale imens telefonen
ligger på bordet.
3. Bruger minijack stik til hovedtelefonerne.
4. Fylder ikke meget.
5. Har radio
6. Har indbygget antenne til radioen (findes det overhovedet ?)
7. Der skal helst stå nokia på den. (men ikke nødvendigvis)

Bjarne K.

Fra : Ole

Dato : 04-12-09 21:29

Nokia N86

Suuper mobil, med alt hvad du ønsker, samt kanonje kamera på 8mp.
Det er nok den bedste mobil på markedet nu.

Mvh
Ole

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-09 23:35

Ole formulerede spørgsmålet:
> Nokia N86
>
> Suuper mobil, med alt hvad du ønsker, samt kanonje kamera på 8mp.
> Det er nok den bedste mobil på markedet nu.

I 1. kvartal af 2010 skulle SE Xperia X10 komme, så er dét nok ovre...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 05-12-09 12:39

"Ole" <OlelajerFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Nokia N86
>
> Suuper mobil, med alt hvad du ønsker, samt kanonje kamera på 8mp.
> Det er nok den bedste mobil på markedet nu.

OK, jeg ønsker faktisk kun nedenstående. Har ikke brug for kamera mm. Så det
er nok en lidt for dyr løsning.

Men tak for budet. Nu ved jeg da at det kan lade sig gøre.

Fra : Thomas Bjørn Aalstru~

Dato : 05-12-09 03:29

On 4 Dec., 10:19, "Bjarne K." <b...@bjarnek.invalid> wrote:
> [...]
> 6.    Har indbygget antenne til radioen (findes  det overhovedet ?)
> 7.    Der skal helst stå nokia på den. (men ikke nødvendigvis)

6. ja på 5030 m.m.

Fra : Bjarne K.

Dato : 05-12-09 12:43

"Thomas Bjørn Aalstrup Rasmussen" <tbarasmussen@gmail.com> wrote in message

> 6. ja på 5030 m.m.

OK tak. Vil prøve at checke om det var noget. Jeg er bare så hamrende træt
af alle de opladere, at jeg godt ville vente til mini (eller er det micro)
USB blev standart til opladning på mobilos.

Bjarne K.