HPprinter Photosmart 7350 vil ikke install~
Fra : IKJ

Dato : 02-12-09 19:49

Min ellers, på XP, velfungerende Photosmart 7350 vil ikke installeres på min
Windows 7 Home Premium.

Højst sandsynlig er driveren ikke kompatibel og blokeres af Win 7 for

Har nogen et forslag til løsning af problemet???

hilsen IKJ

Fra : Ole C

Dato : 02-12-09 20:23

IKJ skrev blandt andet:

> Min ellers, på XP, velfungerende Photosmart 7350 vil ikke installeres
> på min Windows 7 Home Premium.

Nej, ikke hvis du forsøger med XP-driveren.

> Højst sandsynlig er driveren ikke kompatibel og blokeres af Win 7 for

Netop.

> Har nogen et forslag til løsning af problemet???

Ja - HP:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01904102&lc=da&dlc=da&cc=dk&lang=da&product=72886

--
vh
Ole C

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-12-09 22:35

Er din windows 7 i 64 bits ? Så kan problemet ligge der.

Fra : emjeppesen

Dato : 03-12-09 01:03

Poul Nielsen skrev:

>Er din windows 7 i 64 bits ? Så kan problemet ligge der.
>
>"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i meddelelsen

Ja, HP
http://shortlink.dk/80e2ec27
Hilsen emj

Fra : kjeld09

Dato : 03-12-09 00:51

On 2 Dec., 19:49, "IKJ" <ikjsletde...@surfmail.dk> wrote:
> [...]
>
> Højst sandsynlig er driveren ikke kompatibel og blokeres af Win 7 for
>
> Har nogen et forslag til løsning af problemet???

Hej
Har du prøvet at hente en ny driver på HPs download.
Det kunne være løsningen.

m vh
Kjeld

Fra : J

Dato : 03-12-09 10:45

"kjeld09" <kjeldnoergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hilsen IKJ

Hej
Har du prøvet at hente en ny driver på HPs download.

Nej.

Fra : IKJ

Dato : 03-12-09 11:05

> [...]
>
> Højst sandsynlig er driveren ikke kompatibel og blokeres af Win 7 for
>
> Har nogen et forslag til løsning af problemet???

Tak for alle svarene.

Nu har jeg nogle oplysninger at arbejde viderre med. Min Windows 7 er
forøvrigt en 32 bit ver.

Endnu engang, tak!

hilsen IKJ

Fra : IKJ

Dato : 03-12-09 13:20

> [...]
>
> Højst sandsynlig er driveren ikke kompatibel og blokeres af Win 7 for
>
> Har nogen et forslag til løsning af problemet???

Med lidt møje og besvær lykkedes det at installere HPèn med hjælp fra jer og
HP`s hjemmeside

hilsen og mange tak for hjælpen
IKJ