MS Windows
briani 27239
ISO udpak
Fra : Vidal

Dato : 02-12-09 14:14

XP SP3, 4 gb RAM.

Jeg har en DVD iso (film) på 6.5 Gb,

Når jeg mounter den med MagicIso kommer den til at fylde
55 Gb!

Er der nogen, der kender et gratis iso-udpak eller mount
program, der måske bedre kan håndtere den.

Jeg synes aldrig, jeg har haft det problem før med MagicIso.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-12-09 14:23

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev :

>Er der nogen, der kender et gratis iso-udpak eller mount
>program, der måske bedre kan håndtere den.

Prøv at pak den ud med Winrar.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Vidal

Dato : 02-12-09 21:38

Kerim Ellentoft skrev:

> Prøv at pak den ud med Winrar.

Tak, jeg var ikke klar over winrar kunne den slags.

Iso'en må være forkert pakket, den fylder stadig 12 DVD,
fint pakket af en fil på 6.5 Gb.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pico

Dato : 02-12-09 17:43

Vidal wrote:
> XP SP3, 4 gb RAM.
>
> Jeg har en DVD iso (film) på 6.5 Gb,
>
> Når jeg mounter den med MagicIso kommer den til at fylde
> 55 Gb!

Det skulle vel aldrig være Santa Buddies ?
Den pakkede jeg ud forleden med IsoBuster og så fyldte den 62 Gb Aner
ikkehvad der skete.
Nå jeg fik den da brændt til en normal DVD som jeg så smed ud med det samme
efter at have kontroleret at den virkede
--
MVH
Pico

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-12-09 01:11

Vidal skrev:
> XP SP3, 4 gb RAM.
>
> Jeg har en DVD iso (film) på 6.5 Gb,
>
> Når jeg mounter den med MagicIso kommer den til at fylde
> 55 Gb!

Det er meget normalt med kopisikrede DVD'er, der bliver det lidt fucked
up, hvis man forsøger med den slags tricks.

- Chano Andersen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-12-09 02:29

Chano Andersen <sunsite092009@chanoandersen.dk> skrev :

>Det er meget normalt med kopisikrede DVD'er, der bliver det lidt fucked
>up, hvis man forsøger med den slags tricks.

Er den kopisikret, så kan man vel ikke lave en iso af den.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-12-09 02:49

Jo, hvis man har de rigtige værktøjer. De er nemme nok at finde med
Google.
Én kopisikrings metode er at lyve om hvor stor en disc er så en
almindelig kopi ikke kan lade sig gøre. Hvordan er ret teknisk og
hører ikke hjemme her (ikke at jeg ville kunne forklare det).

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-12-09 04:07

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev :

>Jo, hvis man har de rigtige værktøjer. De er nemme nok at finde med
>Google.

De fjerner vel kopisikringen på den iso, man har lavet.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-12-09 20:08

Sommetider men ikke altid.

Regards Jens Peter Karlsen.

On Thu, 03 Dec 2009 04:06:45 +0100, Kerim Ellentoft