MS Windows
briani 27239
Automatisk afspilning i XP
Fra : Jebir

Dato : 01-12-09 17:44

Hejsa!

Har lige siddet og rodet lidt med en computer med XP SP3, hvor
Automatisk afspilning ikke virker - jeg kan sætte et kamera, en usb-stik
eller en cd/dvd i, gå ind i denne computer og højreklikke og vælge
"automatisk afspilning", og så popper den op - men den kommer ikke af
sig selv... Har søgt lidt på nettet, og har fundet flere løsninger - som
alle kræver ændringer i registreringsdatabasen osv - kan det virkelig
passe det er nødvendigt?

Vh.
Jebir

Fra : KentBM

Dato : 01-12-09 19:10

Jebir skrev:
> [...]
> sig selv... Har søgt lidt på nettet, og har fundet flere løsninger - som
> alle kræver ændringer i registreringsdatabasen osv - kan det virkelig
Hvis du søger på autoplay i google, så kommer der adskillige løsninger
til både at slå autorun fra og til at få autorun til at virke igen.

--

Kent

Fra : Jebir

Dato : 04-12-09 10:19

> Hvis du søger på autoplay i google, så kommer der adskillige løsninger
> til både at slå autorun fra og til at få autorun til at virke igen.

Hej!
Har været omkring google, men de løsninger jeg finder via google,
omfatter som sagt ofte at ændre i registreringsdatabase mv, og det jeg
efterlyste var en måde at gøre det på uden at skulle til dette.
Har fundet et hotfix fra microsoft, som desværre IKKE løste problemet -
så forslag modtages meget gerne!

- Jebir

Fra : Ole C

Dato : 04-12-09 11:23

Jebir skrev blandt andet:

> [...]
> efterlyste var en måde at gøre det på uden at skulle til dette.
> Har fundet et hotfix fra microsoft, som desværre IKKE løste problemet

TweakUI:
http://www.microsoft.com/windowsxp/Downloads/powertoys/Xppowertoys.mspx

--
vh
Ole C

Fra : Jante

Dato : 04-12-09 14:39

"Jebir" skrev:

> [...]
> efterlyste var en måde at gøre det på uden at skulle til dette.
> Har fundet et hotfix fra microsoft, som desværre IKKE løste problemet

<http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe>
plejer at kunne løse problemet - plus et par andre ...

/J