Langsom opstart af PC
Fra : Erik Christoffersen

Dato : 01-12-09 12:10

Er der noget man kan gøre for at min PC. kan starte lidt hurtigere op, jeg
har på fornemmelsen at den starter alle mulige programmer op, inden jeg kan
begynde at arbejde.

Erik Christoffersen

Fra : Per Jørgensen

Dato : 01-12-09 12:26

Erik Christoffersen skrev:
> Er der noget man kan gøre for at min PC. kan starte lidt hurtigere op, jeg
> har på fornemmelsen at den starter alle mulige programmer op, inden jeg kan
> begynde at arbejde.

Windows:
tryk start - vælg kør - skriv msconfig
Der har du kontrollen over dine opstartsprogrammer

Fra : Erik Christoffersen

Dato : 01-12-09 13:57

Tusind tak for hjælpen

--

E-mail erik.c@email.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-12-09 22:31

"Erik Christoffersen" <erik.c@email.dk> skrev i meddelelsen
> Tusind tak for hjælpen
>
> --
Husk også at slette dine midlertidige internetfiler. De kan virkelig slå en
pc ihjel.
Jeg har set flere, hvor der lå over 100.000 filer og flød.

Kurt

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-12-09 00:46

Erik Christoffersen skrev:

> Er der noget man kan gøre for at min PC. kan
> starte lidt hurtigere op

Hent og kør Ccleaner, Eusing og Superantispyware,
det er dem jeg plejer at køre på værkstedet - de kan
virkelig rense ud i systemet.

Du kan også have installeret en del software der
kører i baggrunden, uden at det er nødvendigt - det
skal du også lige tjekke.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk