MS Windows
briani 27239
Win 7 og komplet backup af C drevet
Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-09 13:44

Jeg får en opgradering til min bærbare i morgen, og når så først Win 7 er
lagt på maskinen, vil jeg gerne have en enkelt program der kan tage en
spejling af C drevet, så jeg er fri for at skulle hele mollevitten igennem
med installering og opsætrning af de programmer der vil blive på Win7
maskinen, ifald der ryger en harddisk eller sker en eller anden uoprettelig
Windows fejl. Jeg har brugt Drive Image med tilfredshed da styresystemet hed
XP, men Drive Image laves ikke mere, så hvad skal jeg gå efter der er lige
så enkelt at bruge?

Henning Lund

Fra : Ole C

Dato : 30-11-09 15:10

Henning Lund skrev blandt andet:

> [...]
> Image med tilfredshed da styresystemet hed XP, men Drive Image laves
> ikke mere, så hvad skal jeg gå efter der er lige så enkelt at bruge?

EaseUS, CloneMaxx, MaxBlast o.m.a.

--
vh
Ole C

Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-09 15:17

Ole C wrote:

> EaseUS, CloneMaxx, MaxBlast o.m.a.

Skal harddisken så ikke hedde noget med Maxtor ?

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Ole C

Dato : 30-11-09 16:44

Henning Lund skrev blandt andet:

> Skal harddisken så ikke hedde noget med Maxtor ?

Når det gælder MaxBlast?
Jo, det påstår Maxtor/Seagate, men ifølge gode folk her i gruppen, er det en
hvid løgn.
Se tråden "Ghost af harddisk med styresystem" fra d. 26.11.

--
vh
Ole C

Fra : J

Dato : 30-11-09 15:09

"Henning Lund" <dendurikke@denne.mailadresse> skrev i en meddelelse
> [...]
> uoprettelig Windows fejl. Jeg har brugt Drive Image med tilfredshed da
> styresystemet hed XP, men Drive Image laves ikke mere, så hvad skal jeg gå

Muligheden er indbygget i visse Windows 7-versioner.

Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-09 15:16

J wrote:

> Muligheden er indbygget i visse Windows 7-versioner.

Jeg får opgraderingen til Vista Business hvis det siger dig
noget.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 01-12-09 10:07

"Henning Lund" <dendurikke@denne.mailadresse> skrev i meddelelsen
> [...]
> uoprettelig Windows fejl. Jeg har brugt Drive Image med tilfredshed da
> styresystemet hed XP, men Drive Image laves ikke mere, så hvad skal jeg gå

hej
du kan stadig bruge driveimage xml.du skal bare bruge bart pe med xp til
gendannelse.
mvh
poul

Fra : Henning Lund

Dato : 01-12-09 18:59

> hej
> du kan stadig bruge driveimage xml.du skal bare bruge bart pe
> med xp til gendannelse.
> mvh
> poul

Ok jeg har pt kig på et andet program.

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Henning Lund - Lemvi~

Dato : 03-12-09 11:40

poul.b.hansen. wrote:

> du kan stadig bruge driveimage xml.du skal bare bruge bart pe med xp
> til gendannelse.
> mvh
> poul

Den Drive Image jeg havde var fra Power Quest så det er i,kke den samme.

--
mvh.
Henning Lund