MS Windows
briani 27239
Underligt problem i Vista (32 bit)
Fra : Laziter [9430]

Dato : 29-11-09 23:03

Hejsa

Min computer er begyndt på noget underligt.
Når jeg f.eks. sidder og skriver noget, det kan være i Word eller et
kommentar felt på en blogside, så skifter Vista pludseligt fokus så jeg ikke
kan skrive noget før jeg lige klikker på feltet/programmet hvor jeg var
igang.
Også Mediaplayer laver dette nummer.. Jeg kan sidde og se en film i
fuldskærm og pludseligt skifter den over til alm. tilstand.
Det sker ret ofte, i første omgang troede jeg at det var min mus, så den
blev koblet fra men det var ikke den.

Hvad kan foresage dette?
Jeg har prøvet at lure alle programmerne igennem, men synes ikke rigtigt at
jeg har fundet noget der skulle give anledning til disse "skift".

Mvh
Benjamin

--
Se min side på Pointshop.dk
http://www.pointshop.dk/laziter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-11-09 00:38

Et eller andet du har kørende stjæler fokus.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 09-12-09 12:06

Laziter [9430] skrev:
> [...]
> Jeg har prøvet at lure alle programmerne igennem, men synes ikke rigtigt
> at jeg har fundet noget der skulle give anledning til disse "skift".

Kan være et antivirus/anti-malware program der skanner i baggrunden. Har
jeg prøvet med programmer, før jeg skiftede til Norton 2010. Har du
nogen af den slags programmer installeret?

Mvh,
Rasmus Bertelsen