MS Windows
briani 27239
Papirkurv - Vista Home Premium
Fra : George

Dato : 29-11-09 17:29

Da jeg ville tømme min papirkurv på skrivebordet, kom
jeg til at slette den.
Under start (knappen) findes papirkurven stadig, og jeg
kan godt sende den til skrivebordet som genvej, men
funktionaliteten med at vise en tom papirkurv når den
er tom, og en fyldt når den er fyldt, kan jeg ikke
finde ud af at genskabe på skrivebordet.

Ja, det er en ubetydelighed, men jeg vil gerne have
papirkurven til at se ud og virke, som den plejer.
Er der nogen, der ved hvordan det kan gøres ?

George

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-11-09 17:47

George skrev, Den 29-11-2009 17:28:
> Da jeg ville tømme min papirkurv på skrivebordet, kom jeg til at slette
> den.

Hvis du ikke slettede papirkurven permanent må den kunne hentes tilbage
fra papirkurven.

Fra : J

Dato : 29-11-09 17:49

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke slettede papirkurven permanent må den kunne hentes tilbage
> fra papirkurven.

Haha

Fra : Erik Olsen

Dato : 29-11-09 17:55

Jens Jensen wrote:

> Hvis du ikke slettede papirkurven permanent må den kunne hentes
> tilbage fra papirkurven.

Siike da noget vrøvl.

Find Kontrolpanel - Personlige indstillinger - Skift skrivebordsikoner -
sæt check ved papirkurv.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-11-09 18:09

Erik Olsen skrev, Den 29-11-2009 17:55:
> Siike da noget vrøvl.

Er det ikke en shortcut som alle andre programikoner på skrivebordet?

Fra : Erik Olsen

Dato : 29-11-09 18:12

Jens Jensen wrote:

> Er det ikke en shortcut som alle andre programikoner på skrivebordet?

Nej.

Fra : George

Dato : 29-11-09 19:02

Erik Olsen skrev:

> Find Kontrolpanel - Personlige indstillinger - Skift skrivebordsikoner -
> sæt check ved papirkurv.

Tak, det virkede.

George

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-11-09 17:56

http://support.microsoft.com/kb/810869/da

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : George

Dato : 29-11-09 19:03

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://support.microsoft.com/kb/810869/da

Tak, det er også en vej til løsning.

George

Fra : Bjarne Chr

Dato : 29-11-09 17:56

"George" <georgeoftheseas@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ud og virke, som den plejer.
> Er der nogen, der ved hvordan det kan gøres ?

Højreklik på skrivebordet / Personlige indstillinger
Skift Skrivebordsikoner
Sæt flueben i papirkurven
Bc

Fra : George

Dato : 29-11-09 19:04

Bjarne Chr skrev:

> Højreklik på skrivebordet / Personlige indstillinger
> Skift Skrivebordsikoner
> Sæt flueben i papirkurven

Tak.

George