dr.dk lyd TV-programmer
Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-11-09 12:50

Lyden på udsendelserne er helt forkert. Jeg er helt på bar bund med hvad
der sker. Har lige opdateret Flip4Mac.

Sidst jeg havde problemer viste det sig at være Airfoil som forårsagede
forsinkelser, men her er lyden helt hakket i stykker og det lyder som om
den er delt forkert.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-11-09 13:05

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Sidst jeg havde problemer viste det sig at være Airfoil som forårsagede
> forsinkelser, men her er lyden helt hakket i stykker og det lyder som om

Ah hm. Jeg havde sat mobilhovedtelefonerne i som hovedtelefon. Den gik
ikke.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : KentBM

Dato : 29-11-09 21:42

Flemming Rubini skrev:
> [...]
Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad du ser DR på? Men hvorfor bruger du
ikke dr.dk/tv/live? Beta, men virker for det meste uden problemer.

Og så prøver jeg lige med DR1, hvor DR ikke kan levere nok data. Men som
sagt for det meste

--

Kent