Ingen favoritter
Fra : fjern_parantes

Dato : 30-11-09 15:38

Jeg har Windows7 med IE8. Fra min gamle maskine ville jeg mægtigt gerne
bruge mina favoritter, og jeg har derfor gemt mappen "Favoritter" fra XP
Home. Jeg har dog store problemer med at få lagt den over i den nye IE8.
Her er "Favoritter" tom, og når jeg forsøger at lægge en side ind v.h.a.
"Føj til foretrukne" sker der intet. Jeg kan heller ikke importere,
selvom funktionen eksisterer. Det skal nemlig ske fra en fil,
bookmarks.html, hvor mine gamle favoritter bare er en mappe, som jeg i
tidligere styresystemer ikke har haft problemer med at lægge over.
I min private mappe under BRUGERE ligger alle mine bookmarks, men de er
IKKE i IE8. Hvilken mappe henter IE8 sine bookmarks fra?

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Fra : emjeppesen

Dato : 30-11-09 15:54

fjern_parantes skrev:

>Jeg har Windows7 med IE8. Fra min gamle maskine ville jeg mægtigt gerne
>bruge mina favoritter, og jeg har derfor gemt mappen "Favoritter" fra XP
>Home.

Du skal eksportere dine bookmarks fra MSIE i xphome og importere dem
fra MSIE i win 7.

De lægger sig i en lille gul stjerne i venstre side af IE8 og tilføjes
med en anden lille gul stjerne med en grøn pil på.

Hilsen emj