canon CP 660
Fra : Kim Andreasen

Dato : 30-11-09 22:27

hejsa ved ikke om det er det rigtige forum men jeg har problemer med min
farve kopimaskine den sætter fejlkode E021 nogen derkan hjælpe mig på vej

mvh kim andreasen

Fra : Thomas Jensen, Horse~

Dato : 01-12-09 09:53

Den Mon, 30 Nov 2009 22:27:04 +0100 skrev Kim Andreasen:

> hejsa ved ikke om det er det rigtige forum men jeg har problemer med min
> farve kopimaskine den sætter fejlkode E021 nogen derkan hjælpe mig på
> vej

Prøv at kigge i manualen/brugervejledningen. Der plejer at være et afsnit
med fejlkoder m.m.

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Kim Andreasen

Dato : 01-12-09 13:13

jep ville jeg også have gjordt hvis jeg havde den men den fulgte ikke med da
jeg købte den brugt

Fra : Ole C

Dato : 01-12-09 13:41

Kim Andreasen skrev blandt andet:

> jep ville jeg også have gjordt hvis jeg havde den men den fulgte ikke
> med da jeg købte den brugt

Og du har ikke overvejet at søge efter en manual på nettet?
http://rs42.rapidshare.com/files/99182456/Canon_CP660_Service_Manual.rar

--
vh
Ole C