Andet lyd end fra Creative
Fra : Hagar

Dato : 30-11-09 19:02

Hej i gruppen

Jeg er ved at være træt af creative, og vil gerne se på andre muligheder.

Jeg spiller en del, men derfor vil jeg gerne have så meget lyd med som
muligt, så jeg kan høre hvor fra fjenden kommer.

Dem jeg har nu, er disse her
http://en.store.creative.com/products/product.aspx?catid=437&pid=17506 Lyden
er ok, men kvaliteten, den stinker, jeg har ikke haft dem så længe, men de
holdere der er til glideskinnerne, de knækker, og jeg har tapet dem sammen
nu, så det gider jeg ikke. Creative går også deres egne vejne når det gælder
drivere, og derfor er der flere der har problemer i Teamspeak, også jeg, og
det er jeg lige som blevet træt af.

Jeg er ude efter et lydkort og et headset, med mic. som er godt, både
kvaliteten og lyden, men det må ikke koste en jetjager. Skulle der være
nogen der har et par gode bud, så ville jeg da gerne se mere.

Hagar

Fra : Ulrik

Dato : 30-11-09 23:11

Hagar wrote:
> Jeg er ude efter et lydkort og et headset, med mic. som er godt, både
> kvaliteten og lyden, men det må ikke koste en jetjager. Skulle der være
> nogen der har et par gode bud, så ville jeg da gerne se mere.

Hvad med et Terratec kort? De må siges at være direkte konkurrenter til
Creative.
Du kunne overveje Sennheiser til headsettet, men måske er det for dyrt...

Mvh
Ulrik

Fra : N Dude

Dato : 01-12-09 08:39

Hagar wrote.:

> Jeg er ved at være træt af creative, og vil gerne se på andre
> muligheder.

Terratec!

Har selv den "gamle" DMX6Fire og det er fremragende lyd. Er ude i en USB
version. Bemærk, at Terratec af uransagelige årsager har flere forkellige
hjemmesider.

Fra : Hagar

Dato : 01-12-09 17:34

> [...]
> version. Bemærk, at Terratec af uransagelige årsager har flere forkellige

Tak til jer begge, det kan siges at i ikke er de eneste der foreslår
Terratec, og nogle har været knap så beskedne som jer, så det bliver nok
noget fra dem jeg vil kigge på.

Hagar

Fra : N Dude

Dato : 01-12-09 19:47

Hagar wrote.:

> Tak til jer begge, det kan siges at i ikke er de eneste der foreslår
> Terratec, og nogle har været knap så beskedne som jer, så det bliver
> nok noget fra dem jeg vil kigge på.

Der er bare ikke noget bedre. Så skal du købe musikkort hos åge...
www.aage.com
!
Kan *varmt* anbefale EMU 0404 USB. Det spiller helt vildt godt! - har
forresten selskabsfællesskab med creative! men hul i det!