Multifunktionsmaskine kopier meget langsom~
Fra : Klaus Ankerstjerne E~

Dato : 30-11-09 05:29

Jeg har en kopi-fax-print-maskine, den burde kunne udskrive op til 32
kopier i minuttet, men selvom jeg vælger lav kvalitet, så bruger den tre
minutter på at udskrive en side. Det er en EPSON sx600fw, måske er her
nogen, der kender til det problem.

vh. Klaus

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-11-09 06:43

Klaus Ankerstjerne Eriksen skrev:
> [...]
> kopier i minuttet, men selvom jeg vælger lav kvalitet, så bruger den tre
> minutter på at udskrive en side. Det er en EPSON sx600fw, måske er her

Er den sat til via USB? Er det en USB 2.0 eller USB 1.1 forbindelse?
Hvis det er det sidste fremfor det første, kan det meget let være
forklaringen.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 30-11-09 07:51

Klaus Ankerstjerne Eriksen forklarede:
> [...]
> at udskrive en side. Det er en EPSON sx600fw, måske er her nogen, der kender

De op til 32 sider er måske vurderet ud fra, sort/hvid med 5% dækning

Eller en indstilling med noget tørretid ?

Du skriver ikke hvad det er du kopierer/printer, så lidt svært at sige
?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-11-09 08:15

Den Mon, 30 Nov 2009 05:29:04 +0100 skrev Klaus Ankerstjerne Eriksen:

> [...]
> kopier i minuttet, men selvom jeg vælger lav kvalitet, så bruger den tre
> minutter på at udskrive en side. Det er en EPSON sx600fw, måske er her

Hvor lang tid er den om at udskrive 2 kopier af den samme side? Jeg kan
se den har wifi - er hastigheden den samme med kabel og wifi?

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Klaus Ankerstjerne E~

Dato : 30-11-09 19:20

> [...]
> kopier i minuttet, men selvom jeg vælger lav kvalitet, så bruger den tre
> minutter på at udskrive en side. Det er en EPSON sx600fw, måske er her

Maskinen står ude hos en bekendt, jeg vil tage ud og tjekke maskinen en
af de nærmeste dage ud fra de hint i er kommet med.

vh. Klaus