MS Windows
briani 27239
Win XP Pro, ingenvisning på skærmen efter ~
Fra : Gudmund V. Laursen

Dato : 28-11-09 16:58

Hej derude, er der nogen der kan hjælpe mig.
Jeg skulle have afinstalleret et program der ikke kunne fjernes af
afinstallationsprogrammet før indlæsning af en opdatering.
Jeg gik ind i boot.ini og satte den op til safeboot og genstartede, med det
ressultat at skærmen bliver sort efter opstartbilledet. Jeg har forsøgt med
Win programcd, men den spørger til genoprettelsesdisk, hvilket jeg ikke har
da der ikke er nogen diskstation. Det er en Dell dimension 3000.
Det var måske dumt med safeboot ??

Mvh
Gudmund