MS Windows
briani 27239
Kontovalg i Outlook
Fra : FIEL

Dato : 28-11-09 16:30

Hej
Jeg har stillet spørgsmålet i en anden gruppe uden held. Tillad mig at prøve
her.

Jeg har flere konti som jeg bruger i flæng. En gang imellem hænder det i
skyndingen at en mail ryger afsted fra den forkerte konto
Er der en mulighed for at alle konto vises ved hver afsendelse, så man
bliver tvunget til at vælge.

mvh/leif b.

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-11-09 16:43

FIEL wrote:

> [...]
> det i skyndingen at en mail ryger afsted fra den forkerte konto
> Er der en mulighed for at alle konto vises ved hver afsendelse, så man

Hvis du mener MS Outlook:
Prøv i dk.internet.software.mail+news.eller
dk.edb.programpakker.ms-office

Hvis du mener MS Outlook Express:
Prøv i dk.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 28-11-09 16:48

Følgende er skrevet af FIEL:

> Er der en mulighed for at alle konto vises ved hver afsendelse, så man bliver
> tvunget til at vælge.

Har jeg ikke oplevet i OE; den er ved at være noget vissen (osse) på
dét område...

Jeg har taget konsekvensen og er skiftet over til Windows (Live) Mail;
ved dog ikke om der er mere styr på dét dér!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 28-11-09 16:59

FIEL skrev:
> [...]
> skyndingen at en mail ryger afsted fra den forkerte konto
> Er der en mulighed for at alle konto vises ved hver afsendelse, så man

Ved det ikke, men så kan du lave en konto der ikke virker og sætte den
som standart. Så tvinges du til at vælge.

Mogens

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-11-09 17:19

Mogens Nielsen skrev, Den 28-11-2009 16:58:
> Ved det ikke, men så kan du lave en konto der ikke virker og sætte den
> som standart. Så tvinges du til at vælge.

Det gjorde jeg, da jeg brugte Outlook. Men det hændte alligevel, at jeg
glemte at vælge, og så blev mailen blev lagt i udbakken og kom ikke
længere. Det var i Outlook 2000, så det er måske anderledes i nyere
versioner.

Fra : FIEL

Dato : 29-11-09 09:36

Hej gruppe

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> glemte at vælge, og så blev mailen blev lagt i udbakken og kom ikke
> længere. Det var i Outlook 2000, så det er måske anderledes i nyere

Tak for interessen og alle svarene.Jjeg prøver mig lidt frem.
mvh/leif b.