MS Windows
briani 27239
Windows 7 Engels/Dansk
Fra : skibber

Dato : 28-11-09 11:43

Hej.

Hvad er foreskellen imellem Windows 7 på Engels og en Dansk
version udover Sproget.

Jeg tænker på at købe mig en Engels Windows 7 Ultimate
og derefter skifte sprog til dansk,mister jeg noget i henhold til de to
versioner,funktions mæssigt?

Den er jo noget billigere at handle hjem fra UK.

/
fb

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-11-09 11:53

Intet.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jarhead

Dato : 28-11-09 14:52

skibber skrev:
> [...]
> versioner,funktions mæssigt?
>
> Den er jo noget billigere at handle hjem fra UK.

Jeg har selv gjort det du vil. Købt den Engelske udgave og installeret
den Danske sprog pakke. Jeg kan ikke se der skulle være noget anderledes
ved hhv. Engelsk/Dansk windows 7.
Men ret mig hvis det viser sig at være forkert.

Fra : Jakob

Dato : 28-11-09 21:49

On Sat, 28 Nov 2009 11:42:58 +0100, skibber wrote:

> [...]
> versioner,funktions mæssigt?
>
> Den er jo noget billigere at handle hjem fra UK.

Man slipper for de fejl der ind i mellem er i de forskellige sprogversioner
af styresystemerne når man bruger den engelske version

--
/Jakob

Fra : skibber

Dato : 30-11-09 11:18

On 28-11-2009 11:43:00, "skibber" wrote:
> [...]
> versioner,funktions mæssigt?
>
> Den er jo noget billigere at handle hjem fra UK.

Tak til alle for info,jeg tror jeg snupper en UK Ultimate.

/fb

Fra : kristian

Dato : 30-11-09 11:42

On Mon, 30 Nov 2009 11:17:37 +0100, "skibber" <fredibau@gmail.com>
wrote:

>Tak til alle for info,jeg tror jeg snupper en UK Ultimate.
>
>/fb

Jeg har gjort det samme uden problemer.