Dell multimedietastatur.
Fra : Daucke I

Dato : 28-11-09 10:16

På mit Dell multimedietastatur er multimedieknapperne pludselig holdt
op med at fungere.
Jeg kan nu ikke mere kontrollere medieplayer eller mail/internet fra
tastaturet.
Kan det evt skyldes en windows opdatering?.
Jeg kører Win7 Ultima.

Vh
Daucke

Fra : Ole C

Dato : 28-11-09 10:37

Daucke I skrev blandt andet:

> [...]
> Jeg kan nu ikke mere kontrollere medieplayer eller mail/internet
> fra tastaturet.
> Kan det evt skyldes en windows opdatering?.

Microsoft skriver noget her, der måske kan hjælpe dig:
http://support.microsoft.com/kb/975741
- ellers har Dell måske en opdateret driver til Windows7?

--
vh
Ole C