Wireless Printer - Forslag?
Fra : Nicolai

Dato : 26-11-09 16:49

Jeg står og skal købe en printer til familien - med wireless tilslutning.
Gerne HP og vel naturligvis med seperate sort / farve?

Forslag er meget velkomne!

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai Fogh

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-11-09 09:58

Den Thu, 26 Nov 2009 16:49:20 +0100 skrev Nicolai:

> Jeg står og skal købe en printer til familien - med wireless
> tilslutning. Gerne HP og vel naturligvis med seperate sort / farve?
>
> Forslag er meget velkomne!

Jeg tror jeg vil anbefale dig at gå efter en separat, ekstern wifi-dims
du kan slutte printeren til. På den måde kan du gå efter den rette
printer, og prisen bliver nok ca. det samme. Det har også den fordel, at
hvis (når) du skifter printer, så har du stadig en wifi-printserver.

Hvis du gerne vil have god økonomi, så køb en farve-laserprinter. De er
ved at være ret billige, og hvis de ikke er væsentligt billigere i drift,
så er de i hvert fald ikke dyrere.

Men hvis du skal bruge den til at printe fotos, så er blækprintere (vist
stadig) klart at foretrække.

--
Thomas Jensen, Horsens