Begge mine DVD-drev er væk, efter installa~
Fra : uh

Dato : 26-11-09 11:21

....er det mon tilfældigt? Købte en billig Nero8 Essential, som kun ville
installeres hvis den (programmet) fik lov at afinstallere den allerede
installerede Nero (husker ikke versionen, måske 4, 5 el. 6). Accepterede og
rebootede et par gange undervejs. Har ikke kunnet finde Nero siden, kun Nero
Scout som jeg nu har afinstalleret, og siden da har begge DVD-drev været
usynlige.

Har nogen været ude for noget lignende, eller er der forslag - idéer til at
afhjælpe dette, hører jeg meget gerne fra jer?

Mvh uh

Fra : Peter

Dato : 26-11-09 14:14

"uh" <uh@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nogen været ude for noget lignende, eller er der forslag - idéer til
> at afhjælpe dette, hører jeg meget gerne fra jer?

Med hensyn til Nero kan jeg ikke hjælpe dig, men derimod kan du klikke på
nedenstående link for at få dine CD/DVD drev tilbage:
http://support.microsoft.com/kb/314060

Gå ned på siden til knappen Fix It og download det anbefalede program og kør
det.
Problemet er, at nogle filtre i reg databasen står forkert og de fejl retter
det lille program fra Microsoft.

PeterB

Fra : uh

Dato : 26-11-09 22:16

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kør det.
> Problemet er, at nogle filtre i reg databasen står forkert og de fejl

Hejsa PeterB. Det var simpelthen bare super at se drevene igen - tusind tak
for hjælpen
Mvh uh