Hjælp til at sammensætte en billig gamer P~
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-09 14:33

Hejsa

Jeg har lidt svært ved at sammensætte en god men billig Spille PC. Så jeg
håber på lidt hjælp.

Det skal nok helst være AMD da man får mest for pengene.....ja,ja jeg ved
godt at nogen mere at Intel er bedre. Men det er ligegyldig i denne sag. Jeg
skal bare have så kraftig jeg kan få for pengene.

Budget ca. 4500 til det hele
Jeg ved godt at det ikke er mange penge, men det burde da kunne lade sig
gøre

Jeg har allerede en HD

Jeg har kigget på dette, men kan det gøres billigere, Det behøver ikke være
de ting jeg har valgt

AMD Black Edition AMD Phenom II X3 720 / 2.8 GHz - 823kr
Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H - 627 kr.
XFX GeForce 260 GTX Core Edition - 1214 kr.
OCZ Gold Dual Channel Kit DDR3 1333 MHz / PC3-10666 - 647 kr.
Cooler Master Elite 334 kabinet 286 kr.
LC Power Super Silent LC6550 (550w jeg ved ikke om det er nok??) - 286 kr.
Samsung SyncMaster P2350 TFT 23" widescreen 1920 x 1080 - 1486 kr.

Ialt 5369 incl porto købt hos getmore.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-11-09 13:48

Thomas.... skrev, Den 25-11-2009 14:33:
> Jeg har lidt svært ved at sammensætte en god men billig Spille PC. Så jeg
> håber på lidt hjælp.

Prøv også at spørge i edbprisers forum.

> Ialt 5369 incl porto købt hos getmore.dk

Getmores service er vist ofte ret dårlig.