EU plader kan fås
Fra : Don Johanson

Dato : 28-11-09 13:55

Var på motorkontoret igår og afmelde. Man kan godt få de nye EU plader til
MC, så jeg skal sådan en til foråret.

Samtidig vil jeg lave en sløringsanordning til pladen, som kan betjenes til
læsbar og "ej læsbar plade". Har I nogle fikse forslag

Her i sommers havde jeg fornøjelsen at stikke af fra to skaller som kom fra
en motorvejsnedkørsel. Næste gang skal det filmes hvad bruger man af
udstyr?

Fra : CL

Dato : 28-11-09 14:13

Don Johanson wrote: en masse plader
Troll allert

Fra : Ulvir

Dato : 28-11-09 14:42

"CL" <ffffffff@ffff.ff> skrev i meddelelsen
> Don Johanson wrote: en masse plader
> Troll allert

Kun trolle afleverer pladene til vinteropbevaring.. Fucking give away..

Fra : Armand

Dato : 28-11-09 14:50

Don Johanson skrev:
> [...]
>
> Her i sommers havde jeg fornøjelsen at stikke af fra to skaller som kom fra
> en motorvejsnedkørsel. Næste gang skal det filmes hvad bruger man af

Det ér en stille tid lige nu; men derfor alligevel:

___________________________
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
Armand.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 28-11-09 17:43

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> ___________________________
> [...]

Tak, det var lige den jeg savnede.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 28-11-09 20:05

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i meddelelsen

> Tak, det var lige den jeg savnede.

Kan I ikke lave den i EU-farver og med alle stjernerne!!!
Nogen har godt nok siddet og nørklet der!!! Een her fra gruppen??

Henrik Damgaard
Der kan mærke sæsondødvandet (burde det ikke her hedde: sæsonglatføret??)
både her og på klubbens hjemmeside.
Og jaja, jeg ved sgu godt, at det næsten er forår udenfor, men bimsen er
altså pakket ned for "vinteren" )

Fra : Don Johanson

Dato : 28-11-09 22:37

On Sat, 28 Nov 2009 20:05:04 +0100, Henrik Damgaard wrote:

> Kan I ikke lave den i EU-farver og med alle stjernerne!!!

Nej for NNTP supporterer ikke farvekoder.

> Nogen har godt nok siddet og nørklet der!!! Een her fra gruppen??

Nej for pokker, den fra 90-erne og lavet i datidens ASCII tegneprogrammer
som enhver hackergruppe lavede sit logo i.
Alle har den lorteskidende troll liggende og det undrer mig at den stadig
kan fremprovokeres, LOL

Fra : Armand

Dato : 29-11-09 12:32

Kai Harrekilde-Petersen skrev:

> Tak, det var lige den jeg savnede.

I Jes Vestervangs fravær måtte jeg Google mig til den!

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 29-11-09 13:12

Armand wrote:

> I Jes Vestervangs fravær måtte jeg Google mig til den!

Jamen jeg skal da gerne være behjælplig.

http://jni.sdf-eu.org/trolls.html

Ole M
--
I'm on a seafood diet. I see food and I eat it.

Fra : Richard

Dato : 28-11-09 13:22

On 28 Nov., 13:55, Don Johanson <donjohan...@noreply.invalid> wrote:
> Var på motorkontoret igår og afmelde. Man kan godt få de nye EU plader til
> MC, så jeg skal sådan en til foråret.

Har de ogsaa faaet pladevarianten, hvor EU skiltet halvt skjuler et
udraderet DF, eller er der endnu leveringstid paa den? - speaking of
troll fodder

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-11-09 21:38

Richard skrev:

> Har de ogsaa faaet pladevarianten, hvor EU skiltet halvt skjuler et
> udraderet DF, eller er der endnu leveringstid paa den? - speaking of
> troll fodder

Kunne man få en "fuck folkefacisterne" nummerplade, ville jeg købe den
uanset prisen

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Don Johanson

Dato : 28-11-09 22:39

On Sat, 28 Nov 2009 12:21:33 -0800 (PST), Richard wrote:

> Har de ogsaa faaet pladevarianten, hvor EU skiltet halvt skjuler et
> udraderet DF, eller er der endnu leveringstid paa den? - speaking of
> troll fodder

Jeg så kun den variant med fuckfinger og stjerner rundt om. Men mon ikke de
andre varianter snart kommer på lager igen

Fra : Hekto

Dato : 29-11-09 03:39

DF i Dannebrogsfarvet og med kun een stjerne ... Der ville ikke være
mange steder jeg turdr parkere med sådan en plade! )))
Til gengæld ville jeg heler ikke parkere et køretøj med EU-plade i min
indlørsel.Det er fint som det er nu - dertil, og ikke længere.

--

/Hekto

Fra : S.B.

Dato : 29-11-09 12:03

Til gengæld ville jeg heler ikke parkere et køretøj med EU-plade i min
indlørsel.Det er fint som det er nu - dertil, og ikke længere.

--

/Hekto

Skal ikke have noget DK skilt på min nummerplade, så har italienerne ikke
problemer med at finde det land p-bøden skal sendes til næste gang jeg får
en i det område

Søren