Ny Handbrake
Fra : Steen

Dato : 26-11-09 17:20

http://handbrake.fr/downloads.php

Handbrake er tilsyneladende kommet i version 0.9.4, selvom et klik på
"search for update" i min version 0.9.3 ikke giver nogen reaktion.
Nu skal pludseligt til at finde ud af om man vil have en 32bit eller 64
- hvor pokker ser jeg det henne?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-11-09 17:32

Steen <isteen@googlemail.com> wrote:

> [...]
> "search for update" i min version 0.9.3 ikke giver nogen reaktion.
> Nu skal pludseligt til at finde ud af om man vil have en 32bit eller 64

har du en intel mac med Core 2 Dou eller bedre så er 64bit en smule
hurtigere ... dog skal du også have en 64bit udgave af VLC

/thomas

Fra : Steen

Dato : 26-11-09 20:58

On 2009-11-26 17:32:15 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> har du en intel mac med Core 2 Dou eller bedre så er 64bit en smule
> hurtigere ...

Jamen det har jeg, men det er så sjældent jeg bruger Handbrake, så det
er næppe værd at bruge meget tid på.

> dog skal du også have en 64bit udgave af VLC
>
> /thomas

Hmm...