MS Windows
briani 27239
WinXP Pro DK: Fejl i Boot.ini
Fra : Erik Poulsen

Dato : 26-11-09 04:05

Hejsa

Under opstarten kommer denne besked på skærmen "invalid boot.ini loading
from c:\windows".

Systemet starter nu fint op, men jeg vil gerne slippe af med beskeden.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak
Erik

Fra : Ole C

Dato : 26-11-09 08:21

Læs her: http://support.microsoft.com/kb/289022

--
vh
Ole C

Fra : Erik Poulsen

Dato : 26-11-09 12:16

> Læs her: http://support.microsoft.com/kb/289022
> --
> vh
> Ole C

Mange tak, men det blev desværre ikke rigtigt klogere af

7Erik

Fra : Ole C

Dato : 26-11-09 13:24

Erik Poulsen skrev blandt andet:

> Mange tak, men det blev desværre ikke rigtigt klogere af

Betyder det, at din boot.ini ser nøjagtig ud som eksemplet i artiklen?

--
vh
Ole C

Fra : Erik Poulsen

Dato : 26-11-09 14:09

> Betyder det, at din boot.ini ser nøjagtig ud som eksemplet i artiklen?

Der er ingen boot.ini

/Erik

Fra : Ole C

Dato : 26-11-09 13:26

Erik Poulsen skrev blandt andet:

> Mange tak, men det blev desværre ikke rigtigt klogere af

Måske du kan bruge denne vejledning:
http://techsalsa.com/solved-invalid-bootini-loading-from-cwindows-error/

--
vh
Ole C

Fra : Erik Poulsen

Dato : 26-11-09 14:17

> Måske du kan bruge denne vejledning:
> http://techsalsa.com/solved-invalid-bootini-loading-from-cwindows-error/

Super, mange tak. Det løste det

/Erik

Fra : Ole C

Dato : 26-11-09 23:51

> Super, mange tak. Det løste det

Selv tak.
Og lad så være med at smide din boot.ini væk en anden gang

--
vh
Ole C