MS Windows
briani 27239
OctoshapeClient
Fra : Mort1s1

Dato : 25-11-09 20:34

Efter en oprydning på min PC, kommer der nu en dialogbaok med en
fejlmelding, nå Win Vista er indlæsOctoshaoeClient.exe failed. Could not
find a module to to launch.

Er der nogen der har et bud på, hvad det går ud på?

Mort1s1

Fra : Ole C

Dato : 25-11-09 21:24

Mort1s1 skrev blandt andet:

> [...]
> not find a module to to launch.
>
> Er der nogen der har et bud på, hvad det går ud på?

Google er din ven:
http://www.fileinspect.com/fileinfo/octoshapeclient-exe/
- altså nok noget du selv har installeret, men ikke fjernet på rette vis i
forbindelse med din oprydning.
Skriv "msconfig" (uden anførselstegnene) i Start>Kør - og se om den optræder
på fanebladet "Start"
I givet fald: fjern markeringen.

--
vh
Ole C

Fra : Mort1s1

Dato : 26-11-09 12:34

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> forbindelse med din oprydning.
> Skriv "msconfig" (uden anførselstegnene) i Start>Kør - og se om den

Jamen - det var vejen..............
Tak for hjælp

Mvh
Mort1s1