MS Windows
briani 27239
Win 7 Vindues problem
Fra : Morten

Dato : 25-11-09 18:27

Mine explore vinduer( og internet genveje) starter altid op i små vinduer.
Jeg vil gerne ha de starter maksimeret altid.
Har prøvet at trække dem ud men den husker det ikke.
Hvor ændre jeg det mon ?

Morten

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 25-11-09 22:16

"Morten" <1@2.34> skrev i meddelelsen
> Mine explore vinduer( og internet genveje) starter altid op i små vinduer.
> Jeg vil gerne ha de starter maksimeret altid.
> Har prøvet at trække dem ud men den husker det ikke.
> Hvor ændre jeg det mon ?

Hold Ctrl-knappen nede mens du trækker. Luk så siden og åbn igen. Så skulle
den gerne have den ønskede størrelse. Gør man det med én side, gælder det
for alle - så vidt jeg lige kan se.

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's when replying by e-mail.

Fra : Morten

Dato : 26-11-09 12:49

Hmm.. Næ Desværre. Virker ikke hos mig. Er det noget med personlige menuér
et sted mon ?