MS Windows
briani 27239
W7: programikon på proceslinie?
Fra : per f andersen

Dato : 25-11-09 15:09

Jeg kan ikke finde nogen måde, hvorpå jeg kan anbringe et program som
programikon på proceslinie, f.eks. kan jeg ikke med Word 2007.
Derimod kan jeg godt anbringe det på en egen værktøjslinie, men det
bliver så som store ikoner. Tilsyneladende er der ingen hjælp, der
beskriver dette.

mvh per

Fra : Jens Jensen

Dato : 25-11-09 15:23

per f andersen skrev, Den 25-11-2009 15:08:
> Jeg kan ikke finde nogen måde, hvorpå jeg kan anbringe et program som
> programikon på proceslinie, f.eks. kan jeg ikke med Word 2007.

Højreklik på programmet i start-menuen, og fastgør til proceslinien.

Fra : J

Dato : 25-11-09 15:26

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> Højreklik på programmet i start-menuen, og fastgør til proceslinien.

Det er næsten for let (selvom det er rigtigt).

Fra : per f andersen

Dato : 25-11-09 17:52

> "Jens Jensen"
>
> Det er næsten for let (selvom det er rigtigt).

Jeg vil ikke betvivle, at det er let og rigtigt for din installation,
men det virker faktisk ikke for min. Når jeg højreklikker på et program
i startmenuen findes muligheden for at fastgøre til proceslnien ikke!

Kan jeg have ændret et eller andet, som forhindrer dette?

mvh per

Fra : Chano Andersen

Dato : 25-11-09 18:51

per f andersen skrev:
> Jeg vil ikke betvivle, at det er let og rigtigt for din installation,
> men det virker faktisk ikke for min. Når jeg højreklikker på et program
> i startmenuen findes muligheden for at fastgøre til proceslnien ikke!

Meget mærkeligt, prøv at højreklikke på ikonet på processlinjen, når
programmet kører, der burde muligheden også være.

- Chano Andersen

Fra : per f andersen

Dato : 25-11-09 19:01

Chano Andersen wrote:

> Meget mærkeligt, prøv at højreklikke på ikonet på processlinjen, når
> programmet kører, der burde muligheden også være.

Når Word kører og er aktiv får jeg en list seneste", som viser de sidst
anvendte filer inklusiv indsatte fotos, men intet andet!

mvh per

Fra : Chano Andersen

Dato : 28-11-09 19:41

per f andersen skrev:
> Når Word kører og er aktiv får jeg en list seneste", som viser de sidst
> anvendte filer inklusiv indsatte fotos, men intet andet!

Meget mærkeligt, jeg får følgende når jeg starter word og højreklikker:
http://misc.chanoandersen.dk/usenet/win7pin.png

- Chano Andersen