Mac-hype på fredag?
Fra : Noone@nowhere.com

Dato : 25-11-09 13:16

Hej igen.

Jeg har fået en mail med at der er noget Mac-hype på Apple.dk/com på
fredag. Den må I andre også have fået?
Er der nogen der ved hvad det går ud på? Er det særlige tilbud eller
hvad?

Jeg står nemlig og er på vej til at investere i nyt grej, så det kunne
være rart at vide om der er nogle tilbud på vej.
Er der nogen der ved hvad det drejer sig om?

Mange hilsner
Nik
nik@galestreger.dk

--
nik@galestreger.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-11-09 16:01

Noone@nowhere.com <noone@nowhere.com> wrote:

> [...]
> være rart at vide om der er nogle tilbud på vej.
> Er der nogen der ved hvad det drejer sig om?

Det er det de i USA kalder "Black Friday" .. menlig fredagen efter
Thanksgiving hvor mange butikker har brandudsalg for at sparke
julehandlen igang ...

/thomas