Samsung f480 Stylus.?
Fra : Allig8or

Dato : 24-11-09 13:31

Da mine pølsefingre er for store til touch-skærmen,
vil Jeg gerne høre om man kan få en stylus,der duer til denne telefon..
Samsungs support,kendte ikke til det...
En almindelig stylus duer ikke...

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : Hm

Dato : 28-11-09 19:27

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Da mine pølsefingre er for store til touch-skærmen,
> vil Jeg gerne høre om man kan få en stylus,der duer til denne telefon..
> [...]

Jeg har også under søgt dette i flere mobil forum både ind og udland

der kan ikke bruges en stylus til F480

Hanne/ hvis finger også er lidt for "tykke"

Fra : Allig8or

Dato : 29-11-09 00:12

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> der kan ikke bruges en stylus til F480
>
> Hanne/ hvis finger også er lidt for "tykke"

Hej Hanne og Tak for svar....
Jeg håber da ikke,dem her, har fyldt mig med pral,
har netop købt et sæt...

http://cgi.ebay.de/3-Samsung-STYLUS-STIFT-touch-PEN-F480_W0QQitemZ300340343521QQcmdZViewItemQQptZDE_PDA_Zubeh%C3%B6r_KM?hash=item45edadf2e1

Fra : Hm

Dato : 29-11-09 17:02

> "Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej Hanne og Tak for svar....
> Jeg håber da ikke,dem her, har fyldt mig med pral,
> [...]

det lyder både spændende og billigt, man kan jo håbe at man har fundet ud af
noget på det sidste, jeg brugte meget tid på det dengang, giver du lige en
tilbagemelding når du har modtaget den, det ville være dejligt til sms.

Hanne

Fra : Allig8or

Dato : 01-12-09 00:23

> [...]
> en tilbagemelding når du har modtaget den, det ville være dejligt til sms.

De virker desværre ikke.....
Er ved at skrive en lidt "sur" mail til dem....

det er mest tegnene til venstre,skulle skrive "køreplan",
det tog lang tid.......

men som sagt,Samsung¨s support,
havde aldrig hørt om problemer.....

gad vide, om man kan købe en løs finger...

Fra : Hm

Dato : 07-12-09 18:40

> [...]
>
> men som sagt,Samsung¨s support,
> havde aldrig hørt om problemer.....
>
> gad vide, om man kan købe en løs finger...

Henning, Tak for opdateringen .
oh, det var ærgerligt,
ja, så var det åbenbart rigtigt det jeg havde fundet ud af.

Mon det så ikke skal være en lille finger??
næh, jeg tror faktisk heller ikke den er lille nok

Hanne/ hvis fingere må på slankekur