MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nvidia geforce 4 i wondows 7.
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 24-11-09 20:52

Hej gruppe.

Jeg har en maskine med et ældre geforce AGP grafikkort (geforce 4 TI
4200). Jeg har nu forsøgt at installerec windows 7 på denne maskine, men
den vil ikke genkende mit grafikkort :(

På nvidias hjemmeside er der ikke meget hjælp at hente, da der
tilsyneladende ikke er support til windows 7 for ældre kort.

Så mit spørgsmål er nu: Kan det lade sig gøre?

Mvh.

Kasper

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-11-09 23:03

Kasper Nordal Lund skrev:
> Så mit spørgsmål er nu: Kan det lade sig gøre?

Du kan forsøge med driverene til Vista. Men vær forberedt på eventuelle
blå skærme ved opstart, eller almindelig brug (Løsning: Start i safe
mode/Fejlsikret tilstand, og fjern driverene igen)

Bemærk dog, at du på INGEN MÅDE bør benytte ÆLDRE drivere end dem til Vista.

- Chano Andersen

Fra : Peter Martinsen

Dato : 24-11-09 23:24

"Kasper Nordal Lund" <fake@usenet.dk> wrote in message
> [...]
> tilsyneladende ikke er support til windows 7 for ældre kort.
>
> Så mit spørgsmål er nu: Kan det lade sig gøre?

Hej Kasper

Desværre er der også vrøvl med nyere grafikkort. Kørte ellers perfekt i
Vista !

Mvh Peter