skift fra bærbar skærm til TVs LDC skærm
Fra : jama

Dato : 22-11-09 14:03

OS XPpro sp3 på en Zeptp3215W
Har spurgt i bærbar uden resultat, så derfor Jer da det på en måde også er
et Hardware spørgsmål? Hvor i skærm indstillingerne slås skærmen fra så jeg
kan bruge en extern skærm istedet for den bærbares. På en stationær er det
jo bare, at sætte skærmkablet i TVet istedet for i den stationære, men på
min bærbare har jeg prøvet skærm indstillinger, men der kunne det ikke
gøres, så hvordan gør jeg.
jørgen

Fra : J

Dato : 22-11-09 14:09

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på min bærbare har jeg prøvet skærm indstillinger, men der kunne det ikke

Du ser i brugervejledningen til din computer.

Fra : N Dude

Dato : 22-11-09 14:20

jama wrote:

> [...]
> istedet for i den stationære, men på min bærbare har jeg prøvet skærm
> indstillinger, men der kunne det ikke gøres, så hvordan gør jeg.

Mon ikke du kan bruge dine funktionstaster. Mine tre bærbare har alle en
specialtast til at slukke skærmen. Kig på tasterne. Ellers gøres den slags i
grafikdriveren. Gå ned i systembakken og klik på ikonet for dit grafikkort.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-11-09 19:31

"N Dude" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> specialtast til at slukke skærmen. Kig på tasterne. Ellers gøres den slags
> i grafikdriveren. Gå ned i systembakken og klik på ikonet for dit

Genvejstasterne er som regel Fn-F8 - men på min Eee 900 virker de ikke under
Win 7 !?
Ser jeg i opsætningen af driveren til skærmen har de defineret Ctrl-Shift-F1
og et par stykker mere til det brug, så man kan aldrig være helt sikker
uden lige at kontrollere der også.

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller

Fra : jama

Dato : 22-11-09 23:27

"Jesper Hedegaard" <eksisterer@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ctrl-Shift-F1 og et par stykker mere til det brug, så man kan aldrig være
> helt sikker uden lige at kontrollere der også.

Takker mange gange for svarene det var Fn F3
jørgen