Aldis nye Medion - 1 eller 1½TB disk?
Fra : Henning

Dato : 21-11-09 08:32

Har nogen af jer set den trykte reklame fra Aldi?
På webben http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_48/OFF01.SHTML står
der "Kæmpestor 1,5 TB (1500 GB) S-ATA harddisk"
Men går man nærmere ind i specifikationer er der "kun" 1TB disk.
Hvad står der i den trykte, omdelte reklame?

Fra : Kim2000

Dato : 21-11-09 08:38

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men går man nærmere ind i specifikationer er der "kun" 1TB disk.
> Hvad står der i den trykte, omdelte reklame?

Møghunde :-/ Jeg gav 1000 kroner mere for 2 måneder siden.

Fra : Jesper

Dato : 21-11-09 15:15

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Møghunde :-/ Jeg gav 1000 kroner mere for 2 måneder siden.

Er det et ok system? Hvad bruger du det primært til og er det ok til det?

---
Jesper

Fra : Kim2000

Dato : 21-11-09 16:46

"Jesper" <smidmigenmail@forum.dk> skrev i meddelelsen
> "Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det et ok system? Hvad bruger du det primært til og er det ok til det?

Udover at Vista er pisseirriterende så er det et godt system (går udfra det
nu er med Win7). Jeg spiller lidt 3D spil, Doom 3 kører forrygende. Ellers
bruger jeg den mest til at se film med, høre musik og internet og den slags.
Den er helt klart prisen værd.

Fra : Jesper

Dato : 21-11-09 19:55

> [...]
> Ellers bruger jeg den mest til at se film med, høre musik og internet og
> den slags. Den er helt klart prisen værd.

Ok - takker.

---
Jesper

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 21-11-09 18:42

Kim2000 skrev:

> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen
>
> Møghunde :-/ Jeg gav 1000 kroner mere for 2 måneder siden.

Er det ikke sår'n cirka meget normalt for elektronik og når det så endda
er på tilbud?

Fra : Henning

Dato : 24-11-09 18:42

On Sat, 21 Nov 2009 08:32:10 +0100, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

> [...]
>Men går man nærmere ind i specifikationer er der "kun" 1TB disk.
>Hvad står der i den trykte, omdelte reklame?

For at besvare mit eget spørgsmål - i den trykte brochure står der
1,5TB.