Bedste Webcam + microfon ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 06-11-09 01:31

Hvad er det bedste køb, hvis man står med 1000kr. +/- et par hundrede,
og godt vil have et godt webcam + en god mikrofon ?

Webcam må meget gerne kunne hænge på væggen

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 06-11-09 01:34

Brian Vestergaard tastede følgende:
> Hvad er det bedste køb, hvis man står med 1000kr. +/- et par hundrede, og
> godt vil have et godt webcam + en god mikrofon ?

> Webcam må meget gerne kunne hænge på væggen

Til Windows 7

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 05-11-09 22:35

[...]

> Hvad er det bedste køb, hvis man står med 1000kr. +/- et par hundrede,
> og godt vil have et godt webcam + en god mikrofon ?

Jeg havde den samme udfordring for et par år siden og faldt over
Cowboy Franks website. Det lyder hulkende grinagtigt, og det er det på
en måde også.. men gutten er 900% seriøs når det gælder anmeldelser af
webcams. Anyway, jeg endte selv ud med at købe Logitech Webcam Pro
9000, som jeg har været ovenud tilfreds med.

Mine plusser:
- det er super nemt at justere og "hænge" hvor det skal være
- fokus-egenskaber er hurtige
- billeder er superskarpe
- indbygget mikrofon med god lyd
- fedt design