Brugt pris på Zepto 3215W
Fra : Lovmand

Dato : 03-11-09 15:54

Hvad er jeres bud på en opnåelig brugtpris på følgende

Zepto Znote 3215W

Skærm: 15,4" WXGA
Processor: Intel Celeron 540 @ 1,86ghz
Grafikkort: Onboard
Hukommelse: 3 GB DDR2 PC5300
Harddisk: 80 GB
Optisk drev: DVD-rom - CD brænder
Netværk: 10/100 kabelnetværk, 802.11n trådløst (usb dongle)
Kortlæsere: SD, MMC, MS
Ind/udgange: ExpressCard, 4 x USB, VGA, S-video, Firewire, lyd ud,
mikrofon ind, modem, netværk
Styresystem: Windows XP Pro OEM
Mål: 36,6 cm bred, 26,8 cm dyb, 4,3 cm høj
Vægt: 2,8 kg.

Super driftssikker allround bærbar

Fra : Ole C

Dato : 04-11-09 07:44

Lovmand skrev blandt andet:

> Hvad er jeres bud på en opnåelig brugtpris på følgende

(klip)

Det vil du nok kunne få svar på i en markedsgruppe.....

--
vh
Ole C

Fra : Brian Lund

Dato : 04-11-09 07:49

> Hvad er jeres bud på en opnåelig brugtpris på følgende
>
> Zepto Znote 3215W

Prisen for standard konfigurationen af 3215W var vistnok 2899 inden zepto
tog den af markedet for et lille års tid siden... Jeg kan så se du har smidt
lidt mere RAM i, men ikke noget der hæver prisen vildt...
Min far købte ihvertfald en til 3400 kr med et trådløst "n" kort (hvilket
ikke er standard).

Brugt, sikkert omtrent 2 år gammel? Den kan nok ikke hive _meget_ over en
tusse hjem, men man ved aldrig...
Prøv i den relevante markedsgruppe!

Brian