Cursoren fryser
Fra : Martin

Dato : 03-11-09 22:41

Hej

Jeg bruger Windows Vista.
Jeg er begyndt at få problemer med, at min mus eller
måske nærmere at cursoren ofte fryser.

Min PC er for ganske nyligt blevet scannet grundigt,
og jeg tror derfor ikke, at det skyldes snavs på PC'en.

Men jeg har en Trust USB-hub med strømforsyning, hvor jeg
har sat min mus i. Jeg tænker på, om det kan være årsagen.
Altså er der bestemte enheder, som man hhv. bør og IKKE bør
tilslutte en USB-hub med strømforsyning?
Bør man f.eks. ikke mus til sådanne USB-hubs?

Det er en USB-hub mage til denne: http://tinyurl.com/yztqnsn

Kan der være andre ting, som kan være skyld i, at curosren
fryser? Skal musedriveren mon opdateres?

Min PC kører normalt ganske upåklageligt.

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-11-09 00:48

Martin skrev:

> Kan der være andre ting, som kan være skyld
> i, at curosren fryser?

Er det kun din cursor, eller er det Windows der
fryser? Kan du bruge tastaturet for at komme
videre?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Henning

Dato : 04-11-09 14:55

>Men jeg har en Trust USB-hub med strømforsyning, hvor jeg
>har sat min mus i. Jeg tænker på, om det kan være årsagen.
Det er da bare at tage den fra og teste?

Fra : J

Dato : 04-11-09 15:13

> Det er da bare at tage den fra og teste?

Nej. Det er for let. Det skal gøres til et problem.

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-11-09 16:05

J skrev:
> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Nej. Det er for let. Det skal gøres til et problem.

Det er ikke for at gøre det til et problem.
Jeg har nu sat musen i en alm. USB-indgang for at se, om det
gør en forskel.

Mvh. Martin