pda med windows mobile
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 03-11-09 15:01

Hvad er det billigste på markedet, når man er på udkig efter en dims med
windows mobile til test af applikationer? Jeg er principielt ligeglad med om
dimsen også er mobil-tlf. eller lign. Eller om den har lang batteri-levetid.
Men det skal være nyt og uden abb. på hverken det ene eller andet.

Det er ikke en emulator jeg er ude efter.

Det behøver heller ikke være vildt nøjagtigt med link til webshop og den
slags.

Fra : Henning

Dato : 03-11-09 16:49

On Tue, 3 Nov 2009 15:00:37 +0100, "Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote:

>Hvad er det billigste på markedet, når man er på udkig efter en dims med
>windows mobile til test af applikationer? Jeg er principielt ligeglad med om

Prøv i gruppen news:dk.edb.system.lomme-pc - den virker ret død, men
spørgsmålet har været oppe at vende ind i mellem.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 03-11-09 17:15

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message

> Prøv i gruppen news:dk.edb.system.lomme-pc - den virker ret død, men
> spørgsmålet har været oppe at vende ind i mellem.

Allerede for næsten et år siden har én svaret i den gruppe, at markedet for
lomme-pc'er er blevet til smartphones. Gruppen ser i den grad død ud

Med mindre der kommer et bedre svar her, vil jeg nok prøve i
dk.teknik.telefoni.mobil i stedet.

Fra : Thore

Dato : 04-11-09 13:03

> [...]

>Det er ikke en emulator jeg er ude efter.
>
>Det behøver heller ikke være vildt nøjagtigt med link til webshop og den

Jeg har en DELL AXIM x30

CPU Intel PXA270
312 MHz
32MB RAM
32MB ROM

Den er som ny. Der er ikke netværkskort i den. Mail hvis det er
interessant..

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund