Køb af HP Pavilion - vurdering + driver Wi~
Fra : Lovmand

Dato : 02-11-09 05:12

Hej

jeg er faldet over denne HP Pavilion M Elite series m9462ru til 4200,-
uden OS

Er det ikke en ok maskine til prisen, hvis det ikke skal være hardcore
game?

Kan man skaffe Win XP driver til denne - chipset.....mv

vh Henrik

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-11-09 14:11

Lovmand skrev:

> Kan man skaffe Win XP driver til denne

Ja, en XP kan man altid skaffe

> - chipset.....mv

Det er nok værre med drivere - her er der kun til
Vista og 7:

http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=da&h_cc=dk&cc=dk&h_page=hpcom&lang=da&h_client=S-A-R302-1&h_pagetype=s-002&h_query=m9462ru

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-11-09 14:31

Lovmand <junk@damsgaard-lovmand.dk> crashed Echelon writing news:4b75500d-
45a5-40ac-867b-523d0136d1ad@z41g2000yqz.googlegroups.com:

> Kan man skaffe Win XP driver til denne - chipset.....mv

Højst sandsynligt, og hvis ikke igennem HP så igennem producenten.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lovmand

Dato : 02-11-09 07:58

On 2 Nov., 14:30, Bjarke Andersen <bjarke.ander...@gmail.com> wrote:
> Lovmand <j...@damsgaard-lovmand.dk> crashed Echelon writing news:4b75500d-
> 45a5-40ac-867b-523d0136d...@z41g2000yqz.googlegroups.com:

> Højst sandsynligt, og hvis ikke igennem HP så igennem producenten.
>
> --
> Bjarke Andersen

Købte for ca. 2 år siden også en HP Pavilion, denne også kun
understøttet med Vista drivere fra HP´s side. Den gang var der en
hjælpsom sjæl der fandt alle driverne udfra HP´s specifikationer.

Men overvejer nu også Windows 7 som jeg har prøvet i RC versionen - så
er jeg ude over driverproblemerne