Hvorfor har ingen Canon Pixma mp990
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-11-09 00:55

Som jeg læser det har den været på markedet et stykke tid - men ingen har
den. På edbpriser ser det ud til, at 3 firmaer har den hjemme, men det har
de så ikke når man kommer ind på hjemmesiden.
De øvrige har den ikke og der er ikke umiddelbart nogen leveringstid.
Er den rettelig ikke kommet på markedet endnu?

Kurt

Fra : Infinity

Dato : 01-11-09 02:48

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> De øvrige har den ikke og der er ikke umiddelbart nogen leveringstid.
> Er den rettelig ikke kommet på markedet endnu?

Ja Canon har sovet lidt i timen og ikke fået lavet Windows 7 drivere til
deres produkter og det forsinker de nye produkter.

EDBpriser.dk er til grin. Dels oplyser mange forhandlere at de har produktet
selv om det ikke er udkommet som du oplever, men mange oplyser også forkerte
priser, og EDBpriser gør intet ved det når man oplyser dem om det.
Tit har samme produkt også to arkivblade og samme forhandler kan have
forskellige priser på det samme produkts to arkivblade, eksempel Bundkort
Asus Sabeltooth i55 tjek fx to priser hos ProShop.dk
--
/Infinity

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-11-09 17:08

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> forskellige priser på det samme produkts to arkivblade, eksempel Bundkort
> Asus Sabeltooth i55 tjek fx to priser hos ProShop.dk

Lige præcis til den model er der faktisk win 7 driver, så det må skyldes
noget andet.
Men ellers enig i at man mere og mere oplever, at forhandlerne ikke har
produkterne, samt at de ind i mellem oplyser helt i skoven leveringstider.
Jeg har også oplyst dem om forskellige helt forkerte oplysninger, som de
ikke ville gøre noget ved og fraskrev sig anvaret for.
Et par firmaer havde ovenstående til godt 1500 kr. for ca. 3 uger siden,
hvilket var meget billigt, men når man så kom ind på deres hjemmeside, havde
de den ikke på lager, og det var ikke muligt at bestille den til senere
levering. Nu har de rettet priserne til.
Men det viser noget om, at ind i mellem gælder alle kneb for at komme øverst
på listen.

Kurt