Packard Bell fra Bilka
Fra : Per H

Dato : 31-10-09 18:45

I bilkaavisen er der dette tilbud på en stationær pc.

http://viewer.zmags.com/publication/757309e7#/757309e7/28

Er der en der kan fortælle hvad de forskellige ting er = B.la hybrid
tuner ved jeg ikke noget om.. Og er pengene givet godt ud, jeg skal
ikke bruge den til spil. Mon det er Win 7 DK deer er instaleret?

per

Fra : Leif Neland

Dato : 31-10-09 19:20

Per H skrev:
> [...]
> tuner ved jeg ikke noget om.. Og er pengene givet godt ud, jeg skal
> ikke bruge den til spil. Mon det er Win 7 DK deer er instaleret?

Det kunne tænkes reklameafdelingen mente tuner til både analog og
digitalt tv. Hvilket trods "det ny tv-signal" fra i morgen kan være
interessant, hvis du får kabel-tv fra visse udbydere. Men de skal da
vist udbyde alle kanalerne digitalt, så det trækker jeg tilbage

Der står det Windows 7 home premium, jeg tror ikke Bilka vil gå med til
at det er en udenlandsk udgave.

Leif

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-10-09 21:29

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> tuner ved jeg ikke noget om.. Og er pengene givet godt ud, jeg skal
> ikke bruge den til spil. Mon det er Win 7 DK deer er instaleret?

Definitionen på en hybrid tuner er, at den både indeholder analog og digital
tuner. Men der står jo så intet om, hvorvidt det er -c, -t, eller -s, eller
det hele. Det afgør jo, om man vil kunne drage nytte af det.
Det ser ud som om, at det er ekstra udstyr i forhold til den, som packard
bell ellers sælger under dette navn.
http://packardbell.dk/showroom/desktop/imedia/imedia-x6440nc-PT.U4102.009-531.html

Kurt