problem med batteri til R61 bærbar
Fra : carsten

Dato : 23-10-09 07:59

Jeg har problemer med mit batteri til min Lenovo bærbar, dette svar fik jeg
fra leverandør, skal jeg grine...eller prøve det?

min fejlmeddelse
Jeg har en R61. Når den kører på batteri og når til at have lidt over 60%
strøm tilbage, så siger den pludselig at der er 4% tilbage og jeg skal lukke
ned. Kan I afhjælpe dette?

Supportsvar
det er manglende batteri vedligehold
prøv at putte det i fryseren et døgn og der efter lad det op igen
vent med at sætte det i pc"en til en time efter at det er kommet op af
fryseren

hvad siger I ? skal jeg som sagt grine eller gøre det ?

Mvh Carsten

Fra : jk

Dato : 23-10-09 11:10

On Fri, 23 Oct 2009 08:58:30 +0200, "carsten"
<carsten@fjerndettecdberg.dk> wrote:

> [...]
>fryseren
>

>hvad siger I ? skal jeg som sagt grine eller gøre det ?

Nej, et batteri er kemi. Så prøv bare det. Kun batteriet, naturligvis.
Sekundært: køb et nyt batteri.

mvh

John