Hvordan åbnes kabinet fra DataCentrum?
Fra : Cubus

Dato : 02-08-01 19:31

Hvordan åbnes kabinettet som DataCentrum sælger?

Kan ses her:

http://www.datacentrum.dk/products/product.asp?prod=5087

Der er ingen skruer at se, kun nitter.

--
Cubus

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-01 19:36

Cubus skrev:

>Hvordan åbnes kabinettet som DataCentrum sælger?

Jeg har haft sådan et åbnet, men kan dog ikke huske om der er noget
specielt ved det - jeg har ikke hæftet mig ved det skulle være
specielt svært.

>Der er ingen skruer at se, kun nitter.

Det er vist de færreste kabinetter idag der kræver at man skal skrue
(med mindre skruerne er sat i for man netop ikke så nemt skal åbne
det). Idag er det vist mest sådan noget klik-på-plads.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 02-08-01 19:48

Hej.

Hvad med fronten kan den ikke tages af. Hvis den kan så sidder der nok nogle
skruer inde bagved. Dem tager du ud og så kan du sikkert tage siderne af dit
kabinet. Sådan fungere mit kabinet i hvert fald.

Mvh. Lars.

Fra : Cubus

Dato : 02-08-01 19:49

> Hvad med fronten kan den ikke tages af. Hvis den kan så sidder der nok nogle
> skruer inde bagved. Dem tager du ud og så kan du sikkert tage siderne af dit
> kabinet. Sådan fungere mit kabinet i hvert fald.

Bingo!

--
Cubus

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 02-08-01 19:57

In article <9kc6bb$tpv$1@news.cybercity.dk>, Cubus wrote:
> Hvordan åbnes kabinettet som DataCentrum sælger?
>
> Kan ses her:
>
> http://www.datacentrum.dk/products/product.asp?prod=5087
>
> Der er ingen skruer at se, kun nitter.
Jeg har et magen til der bare er lidt højere. Der er der en skrue i bunden og
i toppen i højre side (set bagfra). Når man har skruet dem af kan man skubbe
pladen i samme side bagud og tage den af.

Håber det hjælper...

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Fra : Cubus

Dato : 02-08-01 20:26

> Jeg har et magen til der bare er lidt højere. Der er der en skrue i bunden og
> i toppen i højre side (set bagfra). Når man har skruet dem af kan man skubbe
> pladen i samme side bagud og tage den af.

Ok, på denne model gemte der sig 2 fingerskruer bag frontpladen, en til hver sideplade.

--
Cubus

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 02-08-01 23:52

> Ok, på denne model gemte der sig 2 fingerskruer bag frontpladen, en til
hver sideplade.

> --
> Cubus

Fuldstændig ligesom på mit enlight kabinet.

Lars.